O czym należy pamiętać, organizując w przedsiębiorstwie biuro? Oczywiście ważne jest jego odpowiednie umeblowanie i zapewnienie wszystkich niezbędnych urządzeń. Wliczają się w nie przede wszystkim komputery dla wszystkich pracowników oraz takie maszyny, jak drukarki, faksy i telefony.
Ponadto trzeba zapewnić różne pomniejsze przedmioty – narzędzia do pisania ręcznego, konieczna też będzie pieczątka firmowa. W tych ostatnich przykładach trzeba też zwrócić uwagę na marketing zewnętrzny i wewnętrzny, jaki może uprawiać każda firma, niezależnie od swojej wielkości. Przede wszystkim pieczątka firmowa. Jest ona narzędziem do codziennej pracy każdego szefa przedsiębiorstwa oraz jego zespołu.
Pieczątka jest niezbędna
Dlatego żadne biuro, ani żadna firma nie wyobraża sobie funkcjonowania przez pieczątek. One same są w sobie narzędziem reklamy, gdyż dokumenty, czy jakiekolwiek inne rzeczy, na których będzie będzie przybita pieczątka firmowa, pozwolą zapamiętać osobom, które są adresatami na tych dokumentach o firmie i jej danych. Jednak nie tylko pieczątka firmowa liczy się w marketingu, ale także inne przedmioty codziennego użytku.
Przecież papier, na którym się wystawia różne dokumenty, tez może być firmowy. Zawierać znak wodny z logotypem, albo odpowiednie nadruki reklamowe i informacyjne. Widać więc, że marketing to wcale nie są żadne zaawansowane działania reklamowe, ale raczej codzienna praktyka. Dbanie o wizerunek firmy zarówno w oczach jej pracowników, jak i kontrahentów jak najbardziej się liczy. To tylko potwierdza tezę, że należy dbać o tak zwany marketing u podstaw, czyli codzienne proste działania.